8 mars

Så var åter en vecka till ända, eller ja, det är i alla fall fredag! Imorgon fyller min älskade lillebror 17 år. Det känns helt sjukt hur snabbt tiden går, grabben är liksom vuxen mer eller mindre. Helt galet! 
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, hade planerat att jobba idag men kroppen sa helt ifrån och då kändes det bättre att stanna hemma. Så jag har fixat lite i rummet, hängt med familjen och läst typ. Känns rätt soft ändå. 
 
Tja, mycket mer än har inte hänt idag. Fjärilarna i magen har såklart damp fortfarande och fladdrar runt som galningar men det är okej, det är tydligen såhär det ska vara när man är kär har jag hört.
 
Nu blir det ett avsnitt av Long Island Medium (sjuuukt rolig realityserie om en kvinna i Long Island som är medium, rekommenderar starkt för alla flummon som tror på andlighet och humor). Jag hoppas att folket har en bra fredagkväll och helg!
 
 
Ja just det! En grej till, det är ju internationella kvinnodagen idag. Mitt bidrag är att jag för någon vecka sen kom på att jag är tillräckligt trygg i min kvinnlighet för att kunna bära rosa! Tänk på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0