23 juni

Midsommarhelgen till ända. Det blev en annorlunda midsommar i år, i torsdags efter jobbet åkte jag till stan och mötte upp gamla Härnösandsvänner och Joel (Moas fästman) och vi begav oss till Zinkendamms vandrarhem, checkade in och fann oss tillrätta. Därefter gick vi ut och åt, sjukt god mat och billigt. Pubens namn utelämnas då det är ett av Stockholms största hak meeen norrlänningarna och Moel ville äta där så stockholmaren höll tyst... Skämt åsido, maten var god, servicen bra och ölen var god. Efter middagen gick vi tillbaka till vandrarhemmet där vi drack öl på uteserveringen med Emelie och Jossan som mötte oss där. Det blev en riktigt härlig kväll med många skratt.
 
I fredags vaknade vi tidigt, åt frukost och sen påbörjades duschning, sminkning, kläder och hår. Kl. 10! När vi hade gjort oss fina åkte vi mot Norrviken där Jossan och Emelie hämtade upp oss och vi åkte gemensamt till Sollentuna kyrka där två fina vänner gifte sig. Cermonin var otroligt vacker, jag grät nästan hela cermonin igenom. Brudparet var det vackraste brudpar jag sett och allting var perfekt. Efter rosenbladskastning på brudparet åkte vi till Bergendal där middagen och festen var. Otroligt god mat och fantastiskt trevlig middag var det med bra och roliga talare, trevliga bordsgrannar och ett gott humör. Festen var lika trevlig och det var en trött men sjukt glad Karro som åkte till vandrarhemmet på natten med vännerna.
 
Gårdagen spenderades i stan och sen åkte Allergo med mig hit till Ghettot och sov här tills imorse då hon åkte till Härnta, var jättemysigt att få umgås med henne, det var ju så länge sen! Innan vi åkte hit till ghettot hann jag med att pussa lite på mitt kissmongo som jag har saknat som faaaan, tur att det bara är en vecka kvar tills vi ses igen. Räknar ner...
 
Jag har helt enkelt haft en underbar helg med underbara vänner och jag är så glad för er, Amanda och Tomas. Önskar er allt gott i världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0