26 april

Så var det äntligen fredag och helg igen, gött! Just nu rullar allt på. Framsteg på jobbet varje dag och nu har även jag fått några "fans" bland barnen på avdelningen, vilket är ett tecken på att barnen tyr sig mer och mer till mig. Så det känns toppen! 
 
Den här helgen kommer ägnas åt flytt - igen. Ska hyra ett rum hemma hos en kille som bor i Valsta, precis vid Valsta centrum och jobbet. Helt perfekt tycker jag då det bara är under en tidsbegränsad tid så jag tror att jag kommer klara att bo inneboende utan att klättra på väggarna. Vi kan ju hoppas i alla fall. Det svåra är bara att veta vad jag ska ha med mig. Onödigt att släpa med hela bohaget då det är under en såpass kort tid. I möbelväg ska sängen, sängbordet, byrån, tv + tv-bänk, skrivbordet och stolen med. Annars kommer jag bara ta med det viktigaste som kläder och så vidare. Det är ju också skönt att det är nära hem så det är lätt att hämta om det är så att jag saknar något. Det blir jättebra det här. Ska bli spännande att bo i Märsta, är ju lite annorlunda mot Härnösand och Vidbo liksom... 
 
Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe och ägna mig åt min bok, Morgan Allings självbiografi Kriget är slut
 
Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0