3 april

Vissa dagar känner jag mig som en riktigt gammal kvinna, idag är en sån dag. Jag har så otroligt ont i högra höften att det känns ovärt att ens lämna sängen/soffan annat än i nödfall såsom toalettbesök exempelvis. Vad jag har gjort med min stackars höft vet jag inte riktigt men min tes är att jag lyckades göra något som höften inte tyckte om på dansen igår. Det är tur att dansen är rolig annars hade jag varit ännu mer bitter... På grund av min stackars höft är det skönt att vi har påsklov från kören ikväll, det hade inte varit så roligt att stå och sjunga när det gör så fruktansvärt ont! Nog gnällt om det, med Ipren i kroppen ska jag ta mig till sängen och läsa lite. Det behöver jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0