8 april

Tjoho! Idag blev allt klart. Fr. o. m imorgon 8.00 är jag barnskötare på en förskola i Sigtuna kommun, avdelningen med 2-3åringar, jisses vad trött jag kommer vara imorgonkväll med tanke på att det är dans direkt efter arbetsdagens avslut men det känns bra! Jag är jättetaggad och jag hoppas att jag ska trivas på den här förskolan. Känner mig betydligt gladare idag än jag gjort under en tid nu, och det är antagligen för att jobbet ÄNTLIGEN är helt spikat! Imorgon kommer nästa sten falla från mina axlar och sen är det bara en sten kvar som förhoppningsvis faller under den här veckan. 
 
Nu är det dags för en kopp kaffe och läsa igenom lite papper inför imorgon. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0