17 juni

Den här dagens tema har varit trötthet. Det var jättelänge sen jag var så trött som jag var idag! Det är ett mirakel att jag var så alert och på g på jobbet trots den fruktansvärda tröttheten. Jag var så trött att jag lyckades låsa in mina nycklar i personalrummet när jag höll på att stänga så Katalin fick komma och rädda mig... Efter den äventyrliga stängningen gick vi och köpte mat som vi åt hos henne och därefter provade jag klänningen jag ska ha på fredag, köpte den för några månader sen men den var för stor över brösten så snäll som hon är (och sömmerska) sydde hon in den åt mig. Nu passar den jättebra och jag känner mig fin i den. Tror att den kommer vara perfekt att ha på bröllopet.
 
Imorgon efter jobbet planerar jag att ta en prommis runt omkring här i Märsta. Det kan vara en anledning till min trötthet, att det var ett tag sedan jag gick ut och promenerade. För mycket fika och skit på jobbet och för mycket passivitet efter arbetstid... Jag tror det blir bra med en promenad helt enkelt.Snart blir det semester också, bara två veckor kvar och det ska bli så skönt! Jag har dessutom bott hälften av tiden här som inneboende vilket känns riktigt skönt. Det är inte långt kvar tills jag får min lägenhet och jag slipper bo med andra. Att bo inneboende är helt enkelt ingenting för mig även om jag ser det som en nyttig erfarenhet, nu vet jag vad jag inte vill utsätta mig för igen! Det är ingenting jättestort som gör att jag inte direkt trivs här men jag funkar inte ihop med dem och det finns småsaker som gör mig GALEN, som att de ville att vi skulle ha en varsin städvecka men det är enligt mig helt värdelöst om inte alla tar sitt ansvar och städar... Jaja, slutgnällt, jag hade kunnat haft det värre och jag ser det som att jag kommer uppskatta MIN lägenhet så mycket mer efter det här än jag kanske hade gjort annars.
 
Nu är det dags för toalettbesök och sedan en dusch. God kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0