1 april

Något jag har irriterat på mig på över tid och som uppdagades idag är idiotiska människor (män åsyftas i detta inlägg). Jag har hållit på med nätdejting ett tag nu och det som får mig att vilja stoppa en syl under nageln på en del män är de som känner behovet att skriva att de är okej med kvinnor som har några extrakilon. Varför i helvete gör man en sån osmidig sak? Är meningen att vi större tjejer ska känna någon slags tacksamhet för att dessa män FAKTISKT kan acceptera tanken på att vara med en större tjej? Det är så puckat att jag blir arg på riktigt. Det är, i mina ögon, en ren kränkning. Genom att killen skriver med mig är det väl en självklarhet att han inte har något emot mitt utseende? Det skulle väl vara självplågeri att utsätta sig för en människa som inte faller en på läppen? Jag till exempel har oerhört svårt för korkade killar, därmed undviker jag korkade killar och drar mig således till de som har mer bakom pannbenet. Jag skulle heller aldrig påpeka en killes brister på sättet, skulle jag dejta en kille som är flintis till exempel skulle jag inte skriva att jag gillar honom och inte har något emot hans flint. Det är enligt mig en kränkning, precis som att skriva att man är okej med en persons extrakilon. De gånger jag har råkat ut för killar som skrivit det har jag aldrig riktigt vetat vad jag ska svara. Min spontana reaktion är någon bitsk, cynisk kommentar men det slutar alltid med att jag skriver något snällt, mjäkigt m. a. o.
 
Jag ska inte fortsätta här om min irritation och hur kränkt jag känt mig av dessa män som är smidiga som kylrum. Istället väljer jag att låta det rinna av mig och föreställa mig hur jag sakta trycker in sylen under naglarna på karljäveln medan jag berättar för honom vilken idiot han är...
 
Jag hoppas att mina fina vänner har haft det bra i påsk och att ni njuter lika mycket som jag av vårsolen och ljuset! Puss på er!


Kommentarer
Martina

Folk är bra dumma i huvudet!

2013-04-02 @ 09:44:35
Josefine

Vissa människor behöver hänga upp och ner i några timmar och fatta att vi inte plockar ner dom förrän de blir lite mer mänskliga igen! Haft en superbra påsk, puss på dig!

2013-04-02 @ 11:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0