16 juni

Så har ännu en vecka passerat. Veckorna går så fort nu att jag har ingen koll alls på när saker och ting har hänt! Förra helgen var jag på kryssning med några kollegor men det känns som att det var en evighet sen. Labi var här också och åkte hem i måndags, tyvärr känns det också som en evighet sen... Jag antar att det är såhär mitt liv kommer vara nu tills jag tar tag i alla stressproblem. I torsdags blev jag och en kollega själva halva dagen pga sjukdomar, VAB och mera med 18 barn. När jag gick hem från jobbet kände jag magkatarren göra sig påmind och blev skiträdd. Jag vill inte få den skiten igen, det är inte värt det! Well well, på semestern har jag tänkt boka tid hos en läkare, får se vad denne har att säga om allt. Kanske kan få någon medicin eller så.
 
Helgen har passerat och var riktigt trevlig! I fredags efter jobbet var jag i Sigtuna med kollegor och spelade minigolf, åt middag och drack lite alkohol, det var hur trevligt som helst även om jag aldrig kommer bli en fena på minigolf! I lördags var jag hemma hos föräldrarna och sen på kvällen var jag hos en kompis, tittade på tv, pratade skit och umgicks bara. Idag sjöng vi i Rosersberg med kören, gick riktigt bra och var jätteroligt. Vi sjöng en folkdansmässa, var inte så mycket folk i kyrkan bara tyvärr. Efter mässan åkte jag till Sigtuna och firade Olles sambo, Amanda, som fyllde år i onsdags. Trevligt det med! Efter det skjutsade mamma och pappa hem mig och sen jag kom hem har jag städat och tagit det lugnt. Läst lite till och med, det var inte igår! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka slappna av, titta på tv och sova tidigt är min plan. Jobbar stängning imorgon så det känns som en bra idé att vara alert imorgon. :)
 
 
Hoppas att ni haft en fin helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0