5 april

Den här dagen har varit sjukt händelselös. Det enda vettiga som jag har gjort är att jag sorterade lite papper som jag tror att jag kommer ha nytta av på nya jobbet, dvs lite olika aktiviteter och sånt som borde gå att använda. Annars har jag spenderat dagen i sängen med en bok, det har varit väldans skönt må jag säga! Helgen blir rätt lugn men ska träffa en polare och fixa lite saker, ska bli riktigt skönt!
 
Hittat en klänning som jag vill ha på en kompis bröllop i sommar har jag också gjort! Den är sjuuukt fin och jag ska beställa hem den imorgon, vill vara ute i god tid utifall att den är jätteful i verkligheten eller inte alls passar mig, det är så svårt att veta sånt när man shoppar på nätet. Jag håller tummarna i alla fall att den är lika fin som på hemsidan. :)
 
Måste även berätta lite kort om en dröm jag hade inatt som var obehaglig men ändå skön på ett sätt. Jag har länge känt att jag har påhälsningar från andar titt som tätt. Jag accepterar det faktum att det existerar en andevärld men jag tycker att det är obehagligt att känna deras närvaro och jag blir alltid "kissa i byxan"-rädd när jag hör fotsteg i mitt rum när jag ska sova osv. Inatt drömde jag om deras närvaro, starkt. Drömde att jag var i köket hemma hos föräldrarna och durkslaget som vi har hängandes på väggen flyttades runt hela tiden. Jag hängde det på rätt plats men så fort jag vände ryggen till var det något som flyttade på det. Till slut vände jag mig om snabbt och såg hur durkslaget flöt i luften (alltså att någon/något skulle flytta på det igen). Jag blev rosenrasande och grabbade tag i det och drog i det samtidigt som det var någon annan som drog i det samtidigt. Medan vi stod och drog i det kände jag att jag fick nog och skrek ut "jag VET att ni finns här men ni måste SLUTA att pocka på min uppmärksamhet hela tiden, det här gör mig JÄTTERÄDD"! Efter jag hade ropat ut det vaknade jag i min säng av knackningar på min dörr, klockan var då nio imorse. Den enda förutom jag som var hemma var Anton och han sov som en stock eftersom han har påsklov. Jag ska också tillägga att när jag bodde i Härnösand hände det under en period att jag vaknade flera gånger i veckan av att det knackade på min dörr. Ni får tro vad ni vill om det här men jag får rysningar bara av att tänka på allt det här!
 
Nu ska jag titta på ett avsnitt av Suburgatory och slurpa påskmust. Hoppas att ni har en fin fredagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0