22 mars

Dagens låt: Weakness in me
Dagens dusch: Tog jag imorse
Dagens frisyr: Fläta
Dagens smink: -
Dagens väder: Sol och snö...
Dagens händelse: Inget speciellt direkt
Dagens planer: Tvätt och spelat Sim City
Dagens vill ha: Besked (i plural)
Dagens saknad: Härntafolket!
Dagens drog: Sim City
Dagens tråkigaste: Väntan
Dagens finaste: Kärlek
Dagens måste: ANDAS!
Dagens dricka: Kaffe
Dagens köp: -
Dagens mat: Tortellini till lunch, tacos till middag
Dagens sjuka: Hjärnspöken (som vanligt, hehe)
Dagens kärlek: Sim City
Dagens mående: Bra! Glad och positiv
Dagens känsla: Pepp
Dagens färg: Blå
Dagens roligaste: Katten som kan konsten att skrämma livet ur mig bara genom att komma gåendes mot mig när jag inte är beredd...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0