27 april

Nu är jag på plats i mitt nya hem, för de kommande fyra månaderna. Det känns lite konstigt, jag har inte riktigt fattat det än att jag bor faktiskt här! Även om jag inte har så många möbler och saker tycker jag ändå att det är lite mysigt här. Jag kommer trivas, helt säker på det. Det känns lite småtråkigt att inte ha några planer för kvällen dock, nu när jag äntligen bor centralt igen men Annika kommer eventuellt hit på en fika i eftermiddag och det blir trevligt med lite sällskap. Jag blir ju så jäkla blyg bland människor jag inte känner så det är skönt att ha lite gäster innan jag har lärt känna de andra som bor här. Annars ska jag trycka i mig ostbågar och cola ikväll framför någon film på datorn. Liiite grinig är jag över att den riktiga colan var slut på Willy:s så jag fick köra på cola light, det funkar men är inte alls lika gott! Ringde en gammal vän idag som jag inte träffat på jääääättelänge och bokade in en dejt till veckan, ska bli roligt att träffas igen! Jag gillar de relationer där man inte behöver hålla daglig kontakt, utan det kan gå flera månader utan att man hörs och det känns ändå naturligt. Det är riktig vänskap.
 
Nu ska jag spela lite Sim City. Hoppas att ni har det gött i vårsolen och passar på att njuta av den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0