6 april

Det hänger i luften. Allt hänger i luften just nu känns det som. Jag gillar inte osäkerhet men just nu är det mycket i mitt liv som är oklart. Jag längtar till slutet av nästa vecka, då borde allt vara uppklarat. Grejer som jag inte vill skriva om nu när allt hänger i luften som sagt men när tiden är inne kommer jag berätta. Jag vill vara lycklig och för en gångs skull ha flyt i mitt liv. Det förtjänar jag! Jag veeet att motgångar gör en ödmjuk och starkare men jag är trött på motgångar nu. Jag vill ha medvind! Och jag vill inte att saker ska hänga i luften längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro

Är lite dålig på att skriva men jag är rätt vettig och har åsikter om det mesta ändå.

RSS 2.0